درمان بی خوابی در بیماران دیالیزی چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

درمان بی خوابی در بیماران دیالیزی چیست

درمان برای بی خوابی در بیماران دیالیز چیست؟ بی خوابی یکی از عوارض دیالیز، ممکن است به پوست خارشthe و یا دلایل دیگری است، بنابراین برای درمان باید بدانیم روشن علل، سپس اندازه گیری های مربوط به آن را درمان کند.

خواب تاثیر می گذارد مشکل 50-80٪ از بیماران تحت دیالیز، آن را تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی به طور قابل توجهی. افزایش شواهد نشان می دهد که اختلال خواب است تاثیر عمیقی بر هر دو فرد و در سطح جامعه. دلایل بسیاری می تواند به اختلالات خواب منجر شود، از جمله بیولوژیک، اجتماعی و عوامل روانی وجود دارد. برای افرادی که تحت درمان با دیالیز، کیفیت خواب ضعیف ممکن است اثر درمانی تاثیر می گذارد و یا به این بیماری را بدتر می رود.

درمان بی خوابی مزمن اغلب به چالش کشیدن. مطالعات تنها چند به طور خاص پرداختن به مدیریت این اختلال خواب در بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه وجود دارد. اما این بدان معنی نیست که شما می توانید این مشکل را حل نمی کند، تا زمانی که شما می توانید پیدا کردن ریشه شما می توانید آن را درمان، حداقل می توانید یک خواب بهتر داشته باشد.

برای بیماران دیالیز راه بهتری برای حل بی خوابی است برای درمان بیماری کلیه و تسکین عوارض ناشی از آن است. به طوری که معنی است که شما نیاز به پیدا کردن روش هایی را برای کمک به مردم خلاص شدن از شر دیالیز و یا کاهش بار آن است. طب میکرو چینی Osmotherapy ممکن است یک جایگزین خوب است، به بازسازی بافت کلیه آسیب دیده و حفاظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است. با این بیماری به خوبی می رود،the بار دیالیز می توان کاهش داد.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان دیالیز و عوارض ناشی از آن، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا ارسال پیام به ما ترک مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: دیالیز، بی خوابی در دیالیز، درمان بی خوابی در دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 425
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 15 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: